Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jó szex a csajok szemszögéből

Sziasztok! Gondoltam leírok pár dolgot a csajok szemszögéből..:)

Friss topikok

Linkblog

Az első...

2008.10.05. 12:40 | Ágica_21 | komment

 

Már régóta szerettem volna írni, de mindig  kicsit megijedtem, hiszen nem igazán szeretném a saját szexuális életemet kiteregetni, valamint a kivételektől eltekintve, annyira nem tartom izgalmasnak, hogy egy teljes blogot szenteljek a kivel, mikor, hol és hogyan-nak. Ezért úgy döntöttem, hogy inkább tapasztalatokról, múltbeli élményekről (természetesen nevek nélkül), mások tapasztalatairól stb. írok, remélem megfelel.

Elsőként egy elég könnyű téma, „Mire gerjed a mai nő egy férfiban?”. A kérdést néhány nagyjából velem egykorú, tehát 20-30 év közötti lánynak tettem fel.

 

Ha magamból indulok ki, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy a lehető legapróbb dologra is képes vagyok gerjedni. Külső jegyek, pl: szép szemek (lehet barna vagy kék, vagy zöld, teljesen mindegy), száj, tarkó, izmos felsőtest, kéz, ujjak, izmos, nagy vállak, és persze mosoly, egy jó ing vagy póló és kész tudok lenni. Aztán vannak a belső jegyek mint például a humor, intelligencia, magabiztosság stb. De igazából elég egy helyes ismerősömet meglátni a metrón öltönyben és nyakkendőben, és be leszek gerjedve azon nyomban.

 

A kérdésre a lányok a következő válaszokat adták:

 

·         az illata, a mosolya, az érintése

 

·         mosoly, nagy pénisz, kevés szőr, duma, illat, test 

 

·         izmos, kidolgozott test; hosszú haj; csibész fej; durva beszéd,  

 

·         ing, hang, mosoly, tekintet 

 

·         sárm, borosta, széles hát, izmos fenék, ha bilincset tart a kezében, ha dühös, amikor annyira fel van izgulva hogy szinte felfalna 

 

·         szép kezek, kifejező szem, széles váll, szép kar, karakteres arccsont, arcél 

 

·         öltöny vagy egyenruha, és nyakkendő!!!

 

Szóval azért a külső jegyek dominálnak, sőt megjelent a bilincs és az egyenruha is, úgyhogy lehet  ilyesmiket is vásárolni.

 

Ennyi így elsőre, bele kell ebbe is jönni, legközelebb, megpróbálok majd valami „vadabb” témáról írni.

Címkék: szex sex pasi sárm
süti beállítások módosítása