Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jó szex a csajok szemszögéből

Sziasztok! Gondoltam leírok pár dolgot a csajok szemszögéből..:)

Friss topikok

Linkblog

Gyors TIPP!!

2008.10.08. 15:18 | Ágica_21 | komment

 

 Mindig legyen nálunk óvszer! Soha sem lehet tudni…

Ha óvszert veszünk, vegyünk hozzá síkosítót is! Tényleg megéri, sokkal jobb és élvezetesebb tud lenni, mivel az óvszer van, amikor már kiszárad, kellemetlen stb. Szóval mindenképpen vegyünk síkosítót is, de ezt nem feltétlen kell mindenfelé magunkkal cipelni. :)

Óvszernél (és síkosítónál is) még figyeljünk, hogy milyet veszünk.

Pl. Én allergiás vagyok a spermicidre, ezenkívül annyira nem díjazom a rücskös / bordázott óvszereket, mert igazából szerintem annyira nem extra, valamint, ha sokáig csinálod bennük akkor elég kellemetlenné is tud válni a dolog. Az ízes óvszereket igazából nem tudom hova tenni, mert szerintem egyik félnek sem okoz túl nagy örömöt mondjuk az orális szex óvszerrel, hiszen a pasi annyira nem érzi a dolgokat, a nő pedig egy gumit szopogat, ami végül elveszti majd az ízét. :(

Látogasd meg online szexshopunkat!

Címkék: szex óvszer orális síkósító
süti beállítások módosítása